29 Ocak 2012 Pazar

Yeni Trend; Mavi Oje

:) Son zamanlarda mavi ojeler tüm dünyada bir akıma dönüştü...
Ben de bu akıma uyup, kullanan ünlüleri ve kullandıkları markaları bir araya getirmeyi denedim...




 Whitney Port


Chanel, Dior ve Marc Jacobs markalarında bulabileceğiniz açık mavi seriye ait ojeleri tercih etmiş...
Üzerinde ki trençkota uygun tonlarda sürülen ojesi ile çok trendy gözüküyor.

 Chanel'in Riva renginin uygulaması çok göz alıcı, içinde ki sedefli oje tırnaklara çok güzel bir ışıltı sağlıyor.
Jessica Simpson 


Bir başka maviyi tercih eden ünlü isim, buz mavisinden daha çok neon mavilere doğru tonları tercih ettiği görülüyor...

  
Kate Perry Biraz daha abartılı bir çalışma düşünüyorsanız :) mavi ojelere en uyumlusu elbette şirinler olacaktır



          Buz Mavisi Ojeler


Buz Mavisi Ojelerinizle Uyumlu Olacak Giyim Kuşam Önerileri

:) ojeyi tavsiye edip, ondan sonra birlikte kullanabileceğiniz modelleri sunmamak olmaz dedim... Ben özellikle bu açık tonları kot gömleklerle kullanmayı çok sevdim...Genede pek çok alternatif ile uyumlu olacak... 









Güneş açarda havalar ısınırsa bir düşünün; mavi ojeleriniz, beyaz tshirt, mavi etek ve bu bisiklet :) sahil yolunda deniz kenarında dolaşmak için sabırsızlanıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder