4 Aralık 2011 Pazar

Yılbaşı Makyajı

:) Yılbaşında farklı olmak isteyenler için;

Bu yazım genellikle bir ruj sürüp ya da sadece bir göz kalemi ile dışarı çıkanlar için değil...
Makyaj yapmayı seven ve farklılıklar peşindeyseniz tam szie göre... Her seferinde siyah bir eye liner çekip, klasik dolgunlaştırıcı rimeli sürmektense pek çok markanın ürün gamıne eklediği, mavi, mor veya yeşil rimel ve farklı tonlarda ki farlarla yapılabilecek ilgi çekici makyaj önerilerine hazır mısınız?


Kirpikleriniz ile böyle değişik bir görünüme sahip olmak istiyorsanız sephora mağazalarına uğrayarak takma kirpik alternatiflerine bakabilirsiniz... yılbaşı gecesi için :) ilgi çekici bir görünüm...



Dudaklar aynı lolipop gibi olmuş, ben bundan etkilenerek pembe ve kırmızı rujlarla bu denemeyi yapmak istedim ancak biraz zor olduğundan, dudak kalemi ile önce çizip sonradan içlerini boyamanızı öneriyorum... özelliklede sadece pembe tonlarında geçişler yaparsanız gayet ilginç ama kullanışlı bir modele dönüşüyor.



Bu göz makyajı sanıldığı kadar zor değil, bir iki denemede başarılabilir...
Ancak renk seçimleri çok güzel, lacivert göz kaleminin altında turkuvaz dan yeşile geçirilen far başlı başına göz alıcı, ayrıca gözlerin dip kısımlarına aydınlık vermesi için sarı tonu kullanılmış...


Bu da benim favorim :) Dümdüz siyah bir balıkçı kazak ve böyle iddialı bir göz makyajı çok güzel gözüküyor... sadece biraz cesaret


Kızıllar için göz makyajının vazgeçilmezi yeşil tonları, dilerseniz tüm göz kapağı yerine sadece yeşil bir kalem ve kahve tonlarında rimelinizle de sadece bir görüntü yakalayabilirsiniz.



Eğer siz siyah eye linerınızdan vazgeçemeyenlerdenseniz o zaman bari kuyrukları uzatıp, biraz farklı bir göz makyajı deneyebilirsiniz... Watson mağazalarında satılan yüze yapışabilen minik taşlar ile de süsleyerek yılbaşı gecesi için göz kamaştırabilirsiniz.

9 yorum:

  1. tavus kuşu göz makyajı süper:))

    YanıtlaSil
  2. tavus kuşu bencede güzel nihan(çılgın eltiler) katlıyorum.

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok güzel rengarenk bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. hahah bunları yaparsam kocam beni evden atar yahu 2012ye kocişsiz girerim ayol:))

    YanıtlaSil
  5. bunlar daha çok fantastik makyajlar,show amaçlı ama bir o kadarda göze hitab ediyor bana göre sanat bunlar..

    YanıtlaSil
  6. Tavus kuşunu maharetli ellerle denemek lazım. Ayrıca o uzun siyah kirpikler fevkalade hoş ve çekici duruyor, bayıldımmm!!!

    YanıtlaSil
  7. epey iddialı olmuş bunlar:)

    YanıtlaSil
  8. ilk resme bayıldım keşke bunları yapacak ortam olsa

    YanıtlaSil
  9. çok ilginç makyajlar, yapmak cesaret ister :)

    YanıtlaSil