19 Şubat 2012 Pazar

H&M Makyaj Koleksiyonu

H&M'in mağazalarında çok geniş kozmetik ürün seçenekleri mevcut... Her yurt dışına çıktığımda önünden ayrılamadığım raflarda birbirinden renkli seçenekler sunan bu markanın ürünlerinden bahsetmek istedim.
Ne yazık ki Türkiye'ye bu ürünleri getirmiyor...




H&M OJELER

Her koleksiyonunda farklı tonlar ekleyerek revize ettiği ambalajları hiç değişmeyen klasik bir serisi mevcut... Mağazalarda ki yoğun ilgiden sanırım ne zaman gitsem :) hep kırmızı tonları hariç pek denk gelemiyorum... Yaklaşık olarak 2 Euro ile 4 Euro arasında ülkelerde değişmekte...




H&M HELLO KITTY SERİSİ
Son 3 senedir her mağazasında Hello Kittyli ürünlere mutlaka denk geliyorum, yukarıda kendi lipstickleriminde fotoğrafları var... :) sizde bu kediciğe bayılıyorsanız kaçırmayın derim.





H&M GÖZ FARLARI
Paletler her sezonda 2 alternatifle 36'lı seri halinde satışa sunuluyor, ben her ikisinide aldım, renkler çok çekici gözüküyordu ancak çok memnun kaldığımı söyleyemem... Bir kere farklar fırçayla sürmeye kalkınca çok dağılıyor, ayrıca gözüken tonla sürünce görünen çok bağdaşıyor diyemem. Açıkcası çok uygun fiyatı sanırım 10 - 12 euro civarındaydı ancak tavsiye etmiyorum.

3lü olan göz far setlerinden ise siyah ve morun tonlamasını almıştım, ancak çok memnun kalmayınca Avon'un 3lü bunun neredeyse aynısı ambalajlarda ki serilerini almaya başladım :)




H&M BETTY BOOP SERİSİ
:) Benim bu seriyi henüz görme imkanım olmadı, yeni serisi, daha önceki ürünlerden farklı aslında bir ekleme yok, gene lip glosslar baş rolde ve tarak, makyaj çantaları, göz farı, vücut spreyi, duş jeli ve nemlendiricisi bulunuyor... Eğer denk gelirsem makyaj çantalarını kesin alacağım.





2 yorum:

  1. Off niye Türkiye'de yok ya? Ben de hep yurtdışına çıktığımda ne varsa toplamaya çalışıyorum;)

    YanıtlaSil
  2. Belki de gelecek senelerde getirirler... hani işte bir yenilik yaptık demek için henüz yer vermiyor olabilirler...

    YanıtlaSil